maandag 2 mei 2011

The Bees I

Brentford-Colchester 1-1
22-04-2011, League One, Griffin Park, Att: 4480

Na een waanzinnig slechte nachtrust veel te vroeg opgestaan, omdat ik toch niet meer kon slapen, dus ben ik er maar op uitgetrokken. Was het ideale moment om Londen een beetje te gaan verkennen, dus om 8.00 trok ik er op uit, had drie uur de tijd, want om 11.00 werd ik in Victoria verwacht, waar ik had afgesproken. 
Uiteindelijk in Victoria zag ik al gauw een Chelsea-broekje op mij afkomen en wist meteen dat het Gary was. Als ontbijt zetten we ons dan maar in een pub en na de nodige biertjes gingen we er weer vandoor, naar een station waar we een "vriendin" van hem gingen oppikken, uiteindelijk bleek dit om Shane te gaan, een Forest Green Rover die samen met zijn zoon de trein van Stroud naar Londen had gepakt om ons te begeleiden naar de wedstrijd. Ongeveer twee uur voor de wedstrijd waren we reeds in de buurt van Griffin Park, dus wat ga je dan doen? Juist ja de vier pubs vincken, helaas zijn het slechts twee geworden en hebben we even op het terras gestaan van een derde, maar het terras in the Royal Oak moest maar niet zo goed zijn. Op de moment dat we daar buiten wilden gaan kwam juist Hugo aan, die dan maar met ons meeging naar the New Inn.
De volgende grote vraag was, gaan we in het bezoekersvak of het thuisvak zitten? Uiteindelijk werd het de kleine terrace achter de goal tussen de thuisfans. 
Eén ding kan ik wel afraden, een hamburger nemen in het stadion, dit moet zo goed als het slechtste zijn wat ik ooit in een voetbalstadion gegeten heb. Voor de rest heerste er een wel zeer gezapige sfeer voor deze eindeseizoenswedstrijd, want beide ploegen maakten slechts een waterkansje op de play-offs. Dit resulteerde zich dan ook in de wedstrijd, die meteen in handen werd genomen door Colchester, maar die konden al hun kansen niet echt benutten. Na een kwartier stond het dan ook al 0-1 voor de bezoekers na een doelpunt van Henderson. Nadien modderde de wedstrijd nog verder aan, al deed Brentford wel zijn best om op gelijke hoogte te komen en dat lukte ook in de 74e minuut dankzij een vrije trap van Saunders en laat me die toch juist gefilmd hebben. Aanschouw hem HIER.
Nadien kon de wedstrijd rustig verder aanmodderen naar zijn einde toe, waarna ik afscheid kon nemen van Gary, die braaf terug ging naar moeder de vrouw. Forest Green was reeds na een uur terug huiswaarts gekeerd, omdat hij om 21.00 met de nacht kon beginnen, toch mooi dat hij voor een uur overkwam. Uiteindelijk zette ik dan samen met Hugo koers naar een tankstation net buiten Brentford, waar we het nodige eten en drinken insloegen in afwachting van Joost die ons naar Northampton zou vervoeren.

The New Inn of was het He Zew Nn









Bezoekersvak





Eén van de vele vliegtuigen

Bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz






Geen opmerkingen:

Een reactie posten