zondag 17 juli 2011

Cheesy chips

Worcester Park-Knaphill FC 3-2
25-04-2011, Combined Counties League Division One, Skinners Field, Att.: 87

De laatste dag van de Easterhop 2011 en hoe kan je dat beter afsluiten dan met twee wedstrijden? In de namiddag ging ik naar Barnet kijken en twee bevriende supporters vroegen of ik niet eerst mee ging naar Worcester Park. De goede recensies over de plaatselijke cheesy chips maakten mij benieuwd naar dit culinair staaltje, ook de aanwezigheid van mijn favoriete Tooting and Mitcham supporter was meegenomen. Voor het voetbal moest je er echter niet zijn. Worcester Park is een onderdeel van de London Borough of Sutton, dus het was slechts een korte treinrit vanuit het centrum. Op het perron kan je het veld al zien liggen en indien gewenst de wedstrijd volgen. Een kaartje kocht ik voor de mooie prijs van £3, indien je er nog een programmaboekje bij wilde kostte je dit £5. Ik bestelde mij een biertje, maar het blijft natuurlijk Engeland. Achter het doel mag je drinken, maar langs de zijlijn niet. De wedstrijd zelf was niet zo hoogstaand al was Worcester Park duidelijk de betere ploeg, ondertussen zijn ze ook kampioen geworden. We moesten echter doorgaan bij een 1-1 stand en hebben het beste van de wedstrijd dan ook gemist. Knaphill kwam 1-2 voor en Worcester Park kon pas in de laatste minuut de 3-2 maken. Dit hebben we echter moeten missen, omdat we anders de wedstrijd van Barnet niet tijdig konden halen. De cheesy chips waren trouwens zo goed als beloofd en ik was ook danig onder de indruk van de hele menukaart, dit krijg je niet vaak voorgeschoteld tijdens een voetbalwedstrijd.
Zicht van op het perron.

De enige tribune.



Bijschrift toevoegen





Het wedstrijd*ahum*blad









Geen opmerkingen:

Een reactie posten